شبکه چهار هم دوست داشت مث شبکه سه پر بیننده باشه ولی خسته س. میفهمی؟؟؟ خسته


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 2 / 12 / 1392
بازدید : 788
نویسنده : zahra

یکی از سخت ترین لحظات اون لحظه است که وقتی شلوارتو می پوشی بعد می فهمی کمربند نبستی حالا یا باید شلوارو دربیاری کمر بند بکشی به شلوارت شلوارو دوباره تنت کنی یا مثل کرم دور خودت بچرخی تا بتونی کمربند و بکشی
اثن۹۹۹وزیه

 

 

دیگه فردا پس فردا باید منظر آهنگ بهزادپکس بنام "دارم میرم دستشویی" باشیم!! :| :|
هی فرت فرت داره آهنگ میده :|

 

 

هرکی ب ما رسید مال یکی دیگه بود.....
ازمالکین محترم تقاضامیشود معشوقاتونو جمع کنید ازین وسط لطفا....
باتشکر

 

(من از این به بعد مدرسه نمیام) متدوال ترین حرفی که از این بعد تا عید از دانش آموزان شنیده میشه

 

 

اونقدری که من واسه شستن فرشهای خونه پارو زدم
واسه تایتانیک پارو زده بودم الان غرق نمیشد!

 

لذتی که تو رقصیدن و قر دادن تواتوبوس زمان مدرسه درحال رفتن به اردو بود خدایش توهیچ دیسکویی تو دنیانیست‏! ‏

 

به مامانم میگم :مامان چه قدر دوسم داری میگه :تاحالا رفتی تو گله گوسفند؟
گفتم :آره
گفت :اندازه پشکل زیر پاشون
من مامان واقعیمو میخواااااام :'- ( :'- (

 

ینی انقدی که من شبا موقه اسمس بازی از زیر پتو سرمو میارم بیرون که نفس گیری کنم شناگرا تو مسابقات شنا نفس گیری ندارن!
والا بخدا.

 

دیشب با بابام دعوام شد آخرش کم آوردم گفتم :اصن من گه خوردم...!!! اونم برگشت گفت:....... من به خورد و خوراکت کاری ندارم! جواب منو بده!!! :|

 

فقط یه ایرانیه که وقتی یه نفرو در حال مسواک زدن میبینه میگه :مردم کلاسشون بالاست مسواک میزننننننننننننننننننن!!!!!!!!!!! والللللللا
با کیا شدیم۷۵میلیون؟؟؟؟؟؟؟

 

به گودزیلای خالم میگم چنتا دوس پیدا کردی تو آپارتمان جدیدتون؟ میگه ۱ پسر ۴ تا دختر. میگم چرا دخترا زیادترن؟ گفت اصولن مردا دوس دارن ۴، ۵ تا دختر دمه دستشون باشه
اونوقت من تا ۱۳ سالگی فکر میکردم دختر هم مثل پسره، فقط مامانش اجازه داده موهاشو بلند کنه :|

 

کامپیوتر ها به چهار دلیل دخترند
۱فقط خالقشوناز منطقشون سر درمیاره
۲فقط خوشونزبون خودشونو میفهمن
۳اگه کسی پابندشون بشه باید هرچی پول داره براشون لوازم جانبی بخره
۵اگه یکم صبر میکردی یکی بهترشو میگرفتی
و این نشون میده پسرا مغز ندارن!: d

 

کاملا واقعی
مادربزرگم کمی حواسپرتی داره امروز میپرسه دخترم تو کدوم دبیرستان میخونی؟ در حالی که من لیسانس گرفتم خواستم دلش نشکنه گفتم دبیرستان مالک اشتر برگشت گفت خاک تو سرت ۲۳ سالته هنوز داری تو دبیرستان درجا میزنی
من چیکار کنم آخه؟

 

رفتم خونه ی عموم گودزیلاشون خواب بود رفتم بیدارش کنم همین جوری که داشتم بیدارش میکردم داشتم قربون صدقش میرفتم که گفت پوتوتم تتدی..
گفتی چی زندگیم گفت پو... تو... تم.... تت... دی گفتم چی؟؟؟؟؟
گفت پر توفم کردی...
من :۱

 

من اگه یه نفر دیگه بودمو، خودمو می دیدم
عاشقش می شدم بی شک!
ولی شماها انگار نه انگار!
خجالت نمی کشید واقعاً

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








گاهي خلوت دوست را به هم بريز تا بداند كه تنها نيست. اين مرام ماست كه در وجود دوست خانه اي داشته باشيم حتي به مساحت يك "ياد"

طرفدار کدوم تیم هستی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی تموم و آدرس like10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 84
بازدید هفته : 310
بازدید ماه : 296
بازدید کل : 180542
تعداد مطالب : 187
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1




آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com ایکون های ونوس

آیکـون هـای خـانوم سیبیـل



آيكون هاي مـــا

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آیکن های نایس تـم

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آیکن های نایس تـم

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

داستان روزانه
دريافت كـُد موس

دریافت كد هدايت ب بالا

>

RSS

Powered By
loxblog.Com